Доставка Новою поштою

При оформленні замовлення на сайті artbalance.com.ua доставка здійснюється тільки через перевізника «Нова Пошта». Відправлення посилок проводиться на наступний день після підтвердження замовлення, з понеділка по п’ятницю з 16:30 до 17:30, в суботу до 11:00.

Термін доставки можна розрахувати сайті перевізника, зазвичай товар доставляють за 1-2 дня до обласних центрів і до 5 днів в районні центри.

Існує можливість оформити доставку кур’єром «Нової Пошти» за вказаною вами адресою. Вартість адресної доставки буде вище вартості доставки на відділення Нової Пошти на 20 грн.

Оплата післяплатою

Оплата відбувається по факту отримання товару на відділенні «Нової пошти». Передоплата не потрібна.

Зворотну доставку грошей оплачує замовник (20 грн + 2% від вартості товару).

При відправці замовлень Новою Поштою діє автоматично послуга “автовозврата відправлення”. Послуга передбачає автоматичне повернення відправлення, яке зберігалося в відділенні компанії протягом 5-ти робочих днів відділення (крім неділі, неробочих і святкових днів), і не було забрано Одержувачем.

Якщо потрібно продовжити термін зберігання більш ніж на 5 робочих днів, то прохання це вказувати при оформленні замовлення.

Оплата на банківську карту

Після підтвердження замовлення з вами зв’яжеться менеджер і виставить рахунок для оплати замовлення. Переклад на карту економить 30-35 грн, ви не платите за зворотну доставку грошей.

Для оплати доступні карти ПриватБанку або МоноБанку

Повернення і обмін товару

Увага! Ретельно перевіряйте замовлення при отриманні!

У разі виявлення некомплект або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання, склавши акт (претензію). Ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні. Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення.

Відповідно до ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови , що товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються протягом семи днів.

Вимоги споживача розглядаються тільки після уточнення прізвища замовника і номера замовлення, повної комплектації товару, заводський упаковки, на якій штрих код, гарантійного талона. Заміна товару або повернення грошей можливий тільки при дотриманні всіх умов і процедур.

Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо:

  • товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів;
  • при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розтин) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
  • відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару.

Повернення і заміна товарів відправлених в різні міста України здійснюється шляхом зворотного пересилання покупцем товарів службами доставки, в тому числі «Нова Пошта».

Зворотній відправка грошей здійснюється післяплатою. Поштова служба приймає на себе зобов’язання видати вантаж тільки після оплати одержувачем оголошеної цінності. Ця сума переводиться відправнику. Дана сума повинна відповідати вартості товару, що повертається. Перед відправкою товару покупець повинен зв’язатися з продавцем, обговорити умови відправки і визначити ім’я одержувача вантажу.

У разі якщо причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотну пересилку бере на себе магазин.
Якщо ж придбаний товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцеві, то зворотний відправку, а також пересилання грошей (післяплатою) здійснює покупець.